Marketing (NL)
Igor Nowé
Nederlands | 07-05-2025 | 200 pagina's
9789020934298
Paperback / softback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 49,99
Wordt verwacht, beschikbaar op 07/05/2025
Gratis bezorging vanaf € 25,-
Retourneerbaar binnen 14 dagen
Tekst achterflap
Hoe bereik je klanten in een digitale wereld?
Waarom verkiezen mensen het ene merk boven het andere?
Hoe stel je een sterk marketingplan op?
Marketing evolueert sneller dan ooit en traditionele modellen bieden niet langer alle antwoorden. De opkomst van digitale tools, veranderend consumentengedrag en toenemende concurrentie kan het lastig maken om het overzicht te houden. Zonder een duidelijke structuur lijkt marketing al snel complex en overweldigend.
Marketing. Reinventing the Basics brengt daar verandering in. Dit boek deelt marketing op in overzichtelijke stappen, waardoor kernconcepten helder en direct toepasbaar worden. Het biedt een frisse kijk op moderne marketing en behandelt belangrijke principes zoals het SAVE-model, de Customer Decision Journey en de verschuiving van productgericht naar waardegedreven marketing.
Je hebt geen voorkennis nodig, alleen de motivatie om te leren. Ideaal voor studenten, docenten en (toekomstige) marketeers die praktische vaardigheden willen ontwikkelen in een dynamische, digitale wereld. Om je leerervaring te verrijken, wordt Marketing ondersteund door een AI-chatbot. Zo kun je interactief met de inhoud aan de slag, gepersonaliseerde vragen stellen en strategieën op maat ontdekken voor jouw merk.
Details
EAN : | 9789020934298 |
Uitgever : | Terra - Lannoo, Uitgeverij |
Publicatie datum : | 07-05-2025 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 226 mm |
Breedte : | 167 mm |
Dikte : | 6 mm |
Gewicht : | 382 gr |
Status : | Wordt verwacht |
Aantal pagina's : | 200 |