500 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts
Corinne Keijzer
Nederlands | 18-11-2024 | 350 pagina's
9789083096889
Paperback / softback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 25,00
Gratis bezorging vanaf € 25,-
Retourneerbaar binnen 14 dagen
Korte beschrijving/Annotatie
Hoe creëer je een LinkedIn-post die je doelgroep ook echt raakt? LinkedIn-expert Corinne Keijzer deelt samen met 11 andere topspecialisten maar liefst 500 tips en ideeën voor jouw LinkedIn-posts.
Slogan/Promotie
Ontdek met dit boek hoe je LinkedIn optimaal inzet voor jouw zakelijk succes. Deze praktische gids biedt een schat aan strategieën, tips en ideeën om jouw persoonlijke profiel en bedrijfspagina te transformeren tot krachtige tools voor klantenwerving en omzetgroei. Leer hoe je effectieve posts creëert die de juiste doelgroep aanspreken, hoe je jouw netwerk uitbreidt en jouw expertise etaleert. Of je nu een beginnende ondernemer bent of een doorgewinterde professional, met dit boek til je jouw LinkedIn-zichtbaarheid en naamsbekendheid naar een hoger niveau en behaal je concrete resultaten. Dit boek is een aanvulling op het vorige boek van Corinne Keijzer, ‘400 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts’. Met een nieuw hoofdstuk over Artificial Intelligence en een flink aantal nieuwe en herschreven tips mag deze complete LinkedIn-gids niet ontbreken in jouw kast.
Biografie
Corinne Keijzer is een van de bekendste en meest ervaren LinkedIn-experts van Nederland en geeft vanuit haar bedrijf Digital Moves sinds 2010 trainingen en sprekersessies op dit gebied. Zij is gespecialiseerd in social selling, employee advocacy, contentmarketing en personal branding. Ze schreef meerdere boeken over het gebruik van LinkedIn waaronder de bestsellers ‘Meer succes met LinkedIn!’ en ‘400 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts’. Ook haar gratis LinkedIn handleiding is een begrip in Nederland en heeft inmiddels zijn weg naar ruim 200.000 mensen gevonden. Corinne is door LinkedIn Benelux benoemd tot officieel ambassadeur en wordt regelmatig geïnterviewd voor vakbladen, dagbladen, radio en televisie. Haar klanten zijn divers: van ondernemers tot mkb’ers, overheid en corporate organisaties, in zowel binnen- als buitenland.
Inhoudsopgave
1. Persoonlijk profiel vs bedrijfspagina 2. Bepaal je contentstrategie 3. Bepaal je contentmarketing 4. Social selling – klanten werven nieuwe stijl 5. De werking van het Algoritme 6. Zo creëer je succesvolle LinkedIn-posts 7. Zo zet je foto’s en afbeeldingen succesvol in 8. Zo zet je video succesvol in 9. Zo zet je documenten succesvol in 10. 5 bijzondere vormen van LinkedIn-posts 11. Zo maak je gebruik van evenementen (waaronder LinkedIn Live en Audio events) 12. De kracht van een artikel of nieuwsbrief 13. Maak handig gebruik van Artificial Intelligence 14. Het verschil tussen liken, reageren, delen en reposten 15. Employee advocacy – enthousiasmeer je collega’s 16. Evalueer met je statistieken 17. Nog eens 7 tools die je LinkedIn-leven leuker maken 18. Overzicht van alle tools uit dit boek 19. Bronnenlijst
Details
EAN : | 9789083096889 |
Uitgever : | Uitgeverij Some Books |
Publicatie datum : | 18-11-2024 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 253 mm |
Breedte : | 175 mm |
Dikte : | 20 mm |
Gewicht : | 628 gr |
Status : | Bestelbaar |
Aantal pagina's : | 350 |
Keywords : | communicatie;linkedin;marketing;online marketing;sales |