Nederlands | 25-10-2024 | 200 pagina's
9789463835565
Paperback / softback
€ 32,00
Digitale connectiviteit en dienstverlening zouden net zo vanzelfsprekend moeten zijn als stromend water en elektriciteit – ze zijn essentieel voor ons functioneren in de moderne wereld. Als vooraanstaand digitaal strateeg en gepassioneerd muziekliefhebber verbindt Geert Van Mol in dit boek de creatieve wereld van muziek met succesvolle digitale transformatie. Muzikanten zijn immers vaak rebellen die de status quo doorbreken, en dat is precies wat bedrijven nodig hebben in deze ongekende digitale revolutie. Van Mol pleit voor een ambitieuzer digitaal geluid in België en biedt praktische adviezen om jouw bedrijf toekomstbestendig te maken. Laat je inspireren door de muziek om je digitale strategie te versterken.
Geert Van Mol was directielid bij Belfius, transformeerde het retailnetwerk na de financiële crisis in 2011 en maakte de Belfius-app tot de beste ter wereld. Hij werd in 2018 Belgiës eerste Chief Digital Officer van het Jaar. Zijn strategisch inzicht en kracht om mensen te verbinden rond een visie, vormen samen met zijn passie voor muziek de basis van zijn succes.
EAN : | 9789463835565 |
Uitgever : | Pelckmans uitgevers |
Publicatie datum : | 25-10-2024 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 211 mm |
Breedte : | 149 mm |
Dikte : | 16 mm |
Gewicht : | 397 gr |
Status : | Bestelbaar |
Aantal pagina's : | 200 |