De kracht van social selling

Wessel Berkman-Toni van Dam


Nederlands | 14-10-2020 | 176 pagina's

9789492790132

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 18,99

 Voorraad in de winkel
   POD (Beschikbaar als print-on-demand.)

   Gratis bezorging vanaf € 25,-

   Retourneerbaar binnen 14 dagen




Tekst achterflap

SOCIAL SELLING IS DÉ NIEUWE MANIER VAN VERKOPEN. De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Speel je daar als bedrijf niet op in, dan loop je veel omzet mis. Op welke social media zitten jouw (potentiële) klanten? Er een routine van maken om dáár op een professionele manier aanwezig en relevant te zijn en zo meer waarde te bieden en omzetgroei te realiseren – dát is social selling. Social selling is geen wonderpil of makkelijke omzetverdubbelaar, het is een nieuwe manier van werken – niet alleen voor verkopers, ook voor managers, marketeers en andere medewerkers. Klanten zien namelijk niet alleen je producten of diensten, maar binnen een paar klikken de héle organisatie. In dit boek leggen commercie-expert Wessel Berkman en social media-expert Toni van Dam uit wat social selling is, waarom het voor ieder bedrijf onmisbaar is en welke stappen je moet zetten. Lees hoe je de kracht van social selling ontketent – met veel aandacht voor LinkedIn, maar ook voor Facebook, Twitter en WhatsApp. Het boek bevat veel praktische tips en bijdragen van andere experts.

Details

EAN :9789492790132
Auteur: 
Uitgever :Nubiz
Publicatie datum :  14-10-2020
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :200 mm
Breedte :150 mm
Dikte :17 mm
Gewicht :257 gr
Status :POD (Beschikbaar als print-on-demand.)
Aantal pagina's :176